utorak, 17. rujna 2013.

Predsjednici braniteljskih udruga, politčkih stranaka, saborski zastupnici, ministri, premijeri i predsjednici bivši, sadašnji i budući , dragi Hrvatski branitelji, kolika je cijena Hrvatskog Domoljublja?



Predsjednici braniteljskih  udruga, politčkih stranaka, saborski zastupnici, ministri,  premijeri i predsjednici bivši, sadašnji i budući , dragi Hrvatski branitelji,  kolika  je cijena Hrvatskog   Domoljublja?

Mrzim sam sebe ovih dana, stišćem zube, škrgućem. Škiljim poput vuka koji je tek sada, ovaj tren nakon što su rane zacijelile, nakon boli progledao, i reži na ono što vidi shvačajući daje za svoju sudbinu sam kriv. Izgubio je teritorij,izgubio snagu, moć i utjecaj da promjeni stvari, odbacio ga je  čopor ostao je sam i prezren, popljuvan i napušten. Nitko više ne mari što je jurišao prvi, što je branio sve:  zemlju, vodu,  mlade,  stare i nemoćne. Ostavili su ga i izdali. Ne shvaća koja je cijena zajedništva, koja je cjena pripadnosti, koja je cijena svojega.  Kažnjen je za svoju slabost,  kao  čovjek. A Čovjek je čovjeku vuk  stara je latinska izreka koja se pripisuje Plautu, a prikazuje spremnost čovjeka nanijeti  zlo drugom čovjeku, što proizlazi iz njegove naravi….


“Moral je oružje slabih…. jaki se na njega ne smiju obazirati.”, kaže Friedrich Nietzsche. I stvarno je tomu tako, na tom principu čovjek je stvorio i upravlja  svijetom u kojem živi. Na vlasti mogu biti jedino jaki ili složni, jer slabima i nesložnima vlast niti nije cilj. Ako im vlast postane cilj, slabi i nesložni  moraju postati jakima i složnima, ostvarit će  vlast i nastavljaju igru po pravilima jakih i složnih, tako da jaki i složni nikako ne mogu izgubiti jer oni nude moć vladanja nad drugim čovjekom, a moć je toliko privlačna i neodoljiva…. Dok moral i dalje ostaje oružje slabih….slabi i nesložni  kritiziraju, polemiziraju, dramatiziraju nadajući se da će i njima pripasti koja kost i privilegij moćnih i složnih. Cijena je vladanja odustati od Domoljublja, od vlastitih načela, ponašanja i počela. Cilj je postati vladajućim nad onima koji su slabi i nejedinstveni, a koja je cijena i kako se mjeri Domoljublje da se od njeg može odustati? Da li ljubav prema Domovini pretvoriti u zajedništvo za  privremenu snagu koja će opet ubrzo  okopniti zbog vuka u čovjeku koji želi plijen kad počne  vladati, plijen za sebe a ne blagostanje za sve, za one  koje bi morao čuvati, štiti, hraniti i o njima brinuti. Jer bez čopora što je On čovijek ili Vuk ? Kamo pripada?

Kako se može moji prijatelji  u nekome izmjeriti ljubav prema Domovini, jel` ljubav prema Hrvatskim braniteljem a onda to debelo unovčiti  kroz firme i tvrtke surađujući  sa crvenim,žutim, zelenim a kako ja volim kazati i plavim vragovima na vlasti , jel` ljubav prema Domovini lagati svoju naciju i četvoronoške je podjarmiti pod upravu  EU.?


Jel` ljubav prema Domovini opljačkati ju okoristiti se njome, jel` ljubav prema Domovini kohabitirati i surađivati sa dojučeršanjim agresorom, jel` ljubav prema Domovini biti godinama u službi antihrvataskih elemenata i onda najednom progledati i promjeniti kožu, boju, stranu, stranku?, Jel` ljubav prema Domovini otići na jedan dan u saborsku mirovinu i poslije se opet aktivirati i primati gotovo 40.000 kuna mjesečno dok radnici ne primaju plaću,  jel ljubav prema Domovini visina vojničkog čina političara  ili visina invalidnosti  hrvatskog ratnika, jel` mjerilo  Domoljublja broj dana u ratu ili broj Dionica koje posjeduješ,  jel mjerilo  Domoljublja nezaslužen metak ili nezaslužen imetak.? To su moje dvojbe kada sjedim, gledam ili slušam  neke od  "viđenijih" predsjednika stranaka, braniteljskih udruga, "istaknutih" pojedinaca i sličnih ljudi...to me tišti, muči, kida i ubija. Jel` ljubav prema Domovini dati za nju sve ili nešto,a uzeti sve što se može.? Jer mnogi oko mene  drže da su dali nešto, samo rijetki  su dali sve dragi moji suborci, moji prijatelji moj hrvatski narode.....onih koji su dali sve nema više  među nama da nam sude zbog slabosti i nejedinstva koje sa  nama  i među nama vlada.



 Ma kome su krivi branitelji, sunce li mu žareno rekla bi mi moja savjest te   mi  argumentirano  nadodala.

„ Doduše da su oni koji uglavnom nisu ratovali  izmislili parsto tisuća kojekakvih likova kvazi ratnika - jesu.  Da su tim i takvim  likovima, kao i sebi samima  uvalili solidne mirovine - jesu , da su branitelji teret i poprilčno neugodan uteg za svaku vladu i vlast – jesu. I  trebaju biti častan teret i obveza koja će ih opominjati tko je stvarao državu  i podnio najveći teret , najveću žrtvu za državu kojom imaju čast  upravljati. Da su branitelji uglavnom ekstremni u svojim istupima - jesu i takvi trebaju biti (čke-plači-pi  ratnici nisu dobili rat) , Da  su  manje-više i većinom  samozvani "braniteljski predstavnici"  i kojekakve braniteljske i ine udruge doveli i poduprali svojom šutnjom na vlasti razne Ive Sanadere  i slične kao  i ekipu koja nam je hapsila generale ali i "popalila" državu  - jesu.
Da su mnogi  dvotjedni "branitelji" i salonski generali i ostali "braniteljski" oficir-časnici  odjednom postali sposbni poduzetnici, iznimno se izvještili u bogaćenju i sličnim aktivnostima - jesu.
Da pravi branitelji uglavnom šute o još „pravijim“ "braniteljima" zbog kojih nas i prozivaju   -istina- šute.

Da postoji nekoliko tisuća Vukovarskih branitelja i pripadnika 204 brigade a Vukovar branilo  1.800 do najviše 2.000 ljudi branitelja  - postoji.  Da šutimo o tome-šutimo. Da treba naciji objasniti zašto je tomu tako –treba, tko ne razumije neka provede 100 dana pod nekoliko tisuća granata  dnevno kao, vatrogasac, kao pekar, kao električar, kao sanitet i da ne nabrajam dalje... Da postoje u našoj populaciji lažnjaci, uhljebovići i slična gamad koja je na guzove dobila primanja koja nije zaslužila nego je izmanipulirala sustav uz pomoć istih takvih a svuda su  oko nas - postoji. 

Ministar Matić: Objavom registra riješit će se lažni branitelji...
Toleriramo ih, čak ih pomalo i štitimo – jer mi smo legalisti, nismo tužibabe,  jer eto nije u redu otjerati poznanika, prijatelja, susjeda na robiju što dere državu za penziju a bio dva tjedna  blizu bojišnice . Jer šta nas briga, kradu državu neka se ona sama  brine o tome ima registre branitelja, Ministarstvo branitelja, Udruge Branitelja i to njih na stotine umjesto jedne pa neka oni to rješavaju . Ti i takvi, moju državu kradu, tvoju državu kradu, našu državu kradu . Državu za koju su izginuli desci tisuća ljudi, pravih istinskih Domoljuba i Hrvata . Državu za koju smo se borili u kojoj oni  kojima smo je dali u ruke nisu znali njome upravljati na dobrobit sviju nego samo sebe. Državu koju su preuzeli i vode danas  oni koji je nikada nisu željeli, nisu se za nju borili , Ti ex-komunisti, Orjunaši  i yu-nostalgičari  su  izabrali i pod svoje skute stavili one koji se samo  nazivaju braniteljima, koje oni smatraju braniteljima a  rat je tima  trajao nekoliko dana, možda tjedana .

U RH ima "samo" 1190 Braniteljskih Udruga...



Tko je jamio jamio je...reče General Rojs
 Jer oni koji su rat gledali na televiziji , u vjestima lako će zapovjedati onima koji se samo zovu braniteljima a to uistinu nisu. Samo zato da bi nas  ostale koji jesmo bili  još više obezvrijedili . Evo ja sam optužio i uperio prst sve takve a i tri svoja optužujuća prsta uperio u SEBE.  Jer i ja sam za ovo stanje nacije  odgovoran, nisam kriv al` jesam odogovoran.  Ti i takvi koji nisu hrvatsku željeli, niti su za nju ratovali, nego se njome dobro okoristili , upiru  posljednjih godina u nas isitnske branitelje, ne znajući kad upere prst da tri njihova prsta upiru u njih i da su oni odgovorniji i krivlji od mene. Jer oni su dobili povjerenje nacije,oni kroje pravila, uredbe i zakone ,  dobili su glasove , oni su dobili titule, fotelje i imetak, možda  sudjelujući nekoliko dana u ratu. Oni su saborski zastupnici i ministri i predsjednici.  A ja ? Što sam ja od stvaranja države zaslužio?  Ja sam za razliku od mnogih  od Vas, Vas  mojih suboraca koji sam jer sam imao „sreću“  dobiti  kroz mirovinu i invalidnost 10 % njihovih primanja uz  boleštine, gelere  i naravno METAK. 


http://www.24sata.hr/prigoda/saborski-zastupnici/PROSJEK PLAĆE  cca 40.000 KUNA 
       (Kliknite na link i pogledajte kolika primanja ima Vaš omiljeni saborski zasupnik dok nacija gladuje)


Je li moja invalidnost, oštećenje organizma  geleri i metak za koje od 2007 primam 13 % primanja saborskog zastupnika dovoljna mjerica za cjenu  mog Domoljublja? Ili sam odmah nakon ranjavanja sada već tako daleke 1993 trebao otići u mirovinu i ne raditi dalje, uzeti dionice, otvoriti firmu, prišehtati se kroz neku od udruga blisku vlastima  i sve to višestruko naplatiti poput mnogih koji se nazivaju braniteljima i Domoljubima? Ili sam pak trebao poput našeg aktualnog premijera  Milanovića ne otiči na ratište sa svojim prijateljima ikao mi je bilo tek  18 ljeta kao i mnogima od Vas nego čekati da sve prođe i onda politkom preuzeti tuđe zasluge što je svima njima svojstveno. Kao što rekoh i crvenim, zelenim,žutim ali i plavim vragovima. 

Poanta mojeg današnjeg pisanja Vama jest da Domoljublje i Domovina nemaju cijenu, ne mogu se samo tkao izmjeriti. Ako moramo mi branitelji podnijeti još jednu žrvu za ovaj narod i državu, ovaj puta financijsku, podnijet ćemo. No onda to moraju napraviti i predsjednici, premijeri, saborski zastupnici bivši i sadašnji i svoja primanja izjednačiti sa primanjima prosječne obitelji, no uz to moraju osigurati da nam i obveze prema državi, bankama, režijama budu smanjena sukladno primanjima. To je njihova dužnost, zadaća i obveza. To je njihova karta za njihovu buduću mirovinu, da odrade posao u korist države i nacije a ne svoju osobnu.

Hvala, Domovini vjeran i Bog Vas blagoslovio

   Mario Maks Slaviček



Nema komentara:

Objavi komentar