nedjelja, 8. prosinca 2013.

AKO ĆE MOJA BRANITELJSKA MIROVINA SPASITI HRVATSKU NACIJU OD GLADI I PROPASTI, UZMITE JU CIJELU A NE NA KAPALJKU SVAKE GODINE



AKO ĆE MOJA  BRANITELJSKA MIROVINA SPASITI HRVATSKU NACIJU OD GLADI I PROPASTI,   UZMITE JU CIJELU A NE NA KAPALJKU SVAKE GODINE


Vode se polemike te se sad podjele čine na one branitelje koji nemaju primanja 5000 kuna i one koji imaju. Oni koji nemaju 5000 kuna likuju i boli ih ona stvar jer nisu pali pod trenutni zakon, što se mene tiče neka mi uzmu i 20% ali neka mi kažu kome ide taj novac.

 Neka me zaduže sa recimo bakom Marijom koja nakon 35 godina radnog staža njenog muža prima 450 kuna njegove mirovine i neka na mojoj listi piše da 20% ide njoj za povećane mirovine i potpisujem odmah, bez riječi. Više je onih među nama koji nemaju 5000 kuna, oni koji nemaju 5000 kuna njih je višeiz poznatih razloga kronoli+ogije "štanjcanja" branitelja zbog gasačke mašinerije određene političke opcije i to je ono na što vladajući i ovi i oni računaju. 5000 kuna imaju uglavnom invalidi i ljudi ratnici sa činovima (nadam se zasluženim) kad se riješe nas takvih onda će ukinuti sve i ovoj tihoj većini koja čak i uživa što ćemo se mi koji imamo oko 5000 kuna približiti njihovoj visini primanja umjesto da se ta većina bori da njihova dođu bliže recimo mojma koja su nekih 5600 . 

To je suha istina. Više je među nama braniteljima nažalost onih nezaslužnih koji primaju nešto ili čak više nego ja i ti će šutjeti jer zsami naju da to nisu zaslužili pošteno, no tu grupaciju će vlast, ova ili ona ostaviti za kraj. Njih će koristiti za produbljivanje nepravde i daljnju podjelu po pčotrebama akutalnih politika. Najgore je što od nas branitelja i dragovoljaca prave privilegirane, mi ispadamo "privilegirani" samo zato jer su osiromašili i opljčkali hrvatski narod koji nema ništa. Koji kad bi imao prosječna primanja od 5000 kuna za svoj rad nikada ne bi nama braniteljima spočitavao naše zasluženo primanje. 

Taj narod koji je sad svoju nemoć i bijes zahvaljujući medijima usmjerio prema
nama, narod koji sada mrzi nas umjesto da mrze "njh", one koji donose takove zakone, koji su državu opljačkali i osiromašili, hrvatske tvrtke upropastili a ti imaju primanja i i primaju više od 30.000 kuna mjesečno.Ti i takvi sebi ne smanjuju primanja i privilegije kako bi pomogli vlastiti narod i s njim podjelili teret krize. To je ogledna snaga medija i manipulacja javnim mišljenjem. Bilo kako bilo, važnija je borba za sve osim ekonomiju i egzistenciju nacije, jer banda zna baciti kost među gladni i,gramzljivi i politički nepismeni hrvatski narod koji će prije gristi svoje vlastito meso nego se pokrenuti protiv zlih gospodara.


Kmetski menatlitet genracija i generacija slugu i robova koje su služile i robovale raznim interesima. Srećom uvijek dragi Bog okupi i iznjedri pojedince i generaciju koja se odupre tomu.koji pokrenu naciju i nacionalnu svijest. Naša, moja generacija se već jednom borila i zna što to znači, borit će se opet i ope će pobjediti....vrlo uskoro.


Oteo nam HDZ, oteo nam SDP svi nam samo otimaju, nit nas vole nit trebaju.A zbog nas su to što jesu na našu sramotu i narodnu grijehotu.


„ U Mislima Domovina U Srcu Odanost U Desnici Snaga „

    Mario Maks Slaviček
Koordinator pokreta USTANICI

Nema komentara:

Objavi komentar