ponedjeljak, 20. siječnja 2014.

BUĐENJE „SPAVAČA“




Dok  Orjunaško – udbaško - tehnomenadžerka ekipa po palicom prvog dezertera Hrvatske Z.M potpomognuta istim takvim dezerterima i ratnim profiterima moju Hrvatsku vješa na stup srama, vrijeđa našu inteligenciju svojim izjavama i postupcima, dok bjelosvjetske fukare koje nam  drže predavanja o demokraciji i pravima manjina moj narod izbacuje iz kuća i stanova u kojima su desetljećima prije rata živjeli. Dok olinjale Jugoslovenčine veličaju partizanski pokret uz svesrdnu potporu druga  Josipovića koji je i mrtvima svojevremeno  otimao, toliko o partizanima jer oni žive od kad znam za njih od otimačine . Ja pokušavam svim svojim stečenim znanjima, vještinama uvjeriti moje su-branitelje i svekoliki Hrvatski puk  da ne idemo u dobrome smjeru te da se moramo ujediniti i na novi način ali na starim počelima naših pređa i  opet krenuti u obranu Domovine.

Medije nam drže stranci  na svim razinama, te strance  kontroliraju bivši UDB-aši ili je obrnuto za mene nevažno, to je prvi ešalon njihovog  neborbenog sektora usko povezan sa mnogima iz našeg neborbenog sektora, a  koji dakako treba biti žrtvovan kako bi se nama dala lažna slika o „svršenoj stvari“ i zasluženoj kazni, no to je manipulacija samo  da bi onaj drugi ešalon nastavio po davno zacrtanom planu stvaranja Nove  asocijacije YU-goistoka  euROPSKE unije. U tom smjeru razne Balkanike, Al-JAzire i svekoliki glazbeni svijet surađuje, športske asocijacije , fakulteti i naravno službene institucije „Hrvatske“ države pod patronatom tko zna kojih interesnih skupina i grupacija iz E.U. rade na tom planu, neki čak i ne shvaćajući što stvaraju. A sve to pod kao „uvjetima“ nekih tamo ranijih dogovora i pregovora o kojima naša nacija nema pojma. I koji su naravno samo jedna od obmana političkih elita komandanta Tita.

I dok mi tako izazivamo njih i njihove  pokušavajući zbiti redove, njihovi su itekako zbijeni,YU-goslovena) ima toliko da su u stvari one koji su njima višak i trebaju im se dokazati njih „uvalili“ u naše redove , redove nas koji uistinu drže do Hrvatske, ne povlađujući ama baš nikome u zaštiti Hrvatskih interesa…. Ma, nisu nama problem Srbijanci ni ćirilica u našoj Hrvatskoj kući, njih ćemo riješiti zakonom koje imaju sve moderne demokracije, il` si Hrvat pravoslavne vjere u RH ili gibaj u Srbiju pa tamo možeš biti Srbin, u Hrvatskoj možeš biti samo Hrvat ili stranac na privremenom boravku, i točka.  No, problem jest upravo u onim „našim“ konvertitima koji su cijelo vrijeme dok je „grmilo“ bili tu negdje oko nas državotvornih Hrvata ogrnuvši se zastavom i pjevajući najgrlatije nacionalističke pjesme kako bi imali koristi, poput recimo takve najpoznatije spodobe Stjepana Mesića, a onda kad dobiju mig natrag među svoje i provodi plan i politiku poput recimo Freda Matića i mnogih koji su čak i pušku nosili. Oni su danas ta većina koja odgovara stranim nalogodavcima, jer upravo takvi su lako ucjenjivi, mijenjaju stavove i prilagođavaju se potrebama. Tako su ih učili drugovi iz komiteta


Dok nas tako medijski manipuliraju „uhićenjima“ i kojekakvim isluženim UDB-ašima, puno mlađi operativci, manje poznati u javnosti koji su bili pod palicom KOS-a putem veza bivših Republičkih Službi objedinjuju svoje djelovanje na način da svoje kadrove instaliraju u sve pore Hrvatskog, Srpskog i Bosanskog nacionalnog bića sa ciljem koordiniranog stvaranja golemog mehanizma moći, kapitala i utjecaja. Njihove prijeratne republičke veze su aktivirane, aktivirani su spavači, preuzimaju Medije, Banke i upravljanje euROPSKIM tvrtkama koje dolaze u ove prostore kontrolirajući tkao i zapošljavanje u istima. A sve to odrađuju ostatci bivše savezne „službe“.
Bit će da je u nas Hrvata još uvijek u punoj snazi kletva Kralj Zvonimira, jer eto nikako mi naučiti od naših neprijatelja kako se to operativno radi, mi kao i uvijek razbijeni i razjedinjeni sa stotinama malih Napoleona i Mesija.

I dok tako zbrajam misli analizirajući prošlih 20 godina, predviđajući razvoj na temelju te analize drugih dva desetljeća ispred nas, postavljam Vam svima pitanje  Jeste li Vi ikad primijetili da su ikoga iz CK SKH, SDP-a ili drugih „lijevo-levih“ stranaka i partija uhitili zbog sukoba interesa i pljačke Hrvatske imovine? Ja nisam, začudo samo iz stranaka Hrvatskoga predznaka lopovluk, sukob interesa i nepravda čudno…

Sva ta nepravda uvelike odnosi svoj danak na našu braniteljsku populaciju odnoseći i do šest života  i samom smrću kako bi se nas riješili bez ispaljenog metka. Doduše Oni, današnji drugovi  niti ne znaju metkom, jer nisu imali priliku naučiti. Hrvatsku nisu u nametnutom ratu branili, niti su Hrvatsku Vojsku služili, pače su je ukinuli. Njih su njihovi iz prvog ešalona mudro nasavjetovali: „ Drugovi, naša borba ne prestaje na oružanom sukobu, neka se budale koje se vode nacionalizmom i državotvornošću mlate, kolju i ubijaju na ratištu. Vi se lijepo školujte preuzmite im firme u kojima su radili, otmite Banke u kojima je njihova životna zarada, zadužite ih, otmite im sredstva za život i mjesto gdje žive, preuzmite medije da misle što mi želimo i to je pobjeda, kad ostanu bez svega mnogi će se okrenuti k nama…“. Kad im otmete sve, kad ih ocrnite i obezvrijedite, kad im se u glavi rodi misao da je sve što su činili uzalud. Tada su naši ili će se sami ubiti.  Tada i tek tada  smo ih porazili na duže vrijeme, dok se opet ne rodi onaj inatni duh nacionalizma posebice jak  Hrvata. A do tada ćemo još više ojačati u svim bivšim Republikama.
dnevno. Čini se da su „drugovi iz komiteta“ sklopili pakt sa Vragom

Kad to proanaliziram, nije li to  rekao glavni sekretar Moša Pijade svojevremeno tijekom onog rata?

Čini se da ovaj specijalni rat malo tko razumije, malo tko se znade tomu suprotstaviti. No onaj koji shvati neće podleći njihovoj propagandi, neće dopustiti pokleknuti i što je najvažnije neće rukom na sebe, jer mi njima smetamo dok živimo. No, nažalost smrt je na dopustu i dobila je blagoslov partije i političkih elita Hrvatske da kosi Hrvatske branitelje, jer oni su pripremili teren još prije 15 godina….

www.ustanici.org
Jedini penicilin i lijek jest zdravi, dosljedni nacionalizam…No, kao i uvijek oni koji ne razumiju što je to a čak se nazivaju domoljubima i rodoljubima bježe od nacionalizma. I to mogu shvatiti jer ipak je prvi ešalon posljednjih 70 godina ocrnio sve što se dade ocrniti u hrvatskom nacionalizmu, posebice onom ranih 40-tih prošloga stoljeća. Mnogi mi govore Maks kani se prošlosti, kani se Ustaša…A nije mi jasno kako im ne smeta i zašto se mnogi ne okane Partizana? Protiv koga su to uopće u tadašnjoj Hrvatskoj ratovali? Od koga su Hrvatsku Državu oslobađali od Hrvata? Ne čini li Vam se da se povijest opet ponavlja da i oni danas oslobađaju Hrvatsku od nas samih…?



A što je to po meni Nacionalizam i zašto držim da je to lijek protiv svih spomenutih spodoba koje bauljaju Hrvatskim javnim životom…Nacionalizam treba shvatiti jedino kao službu svome narodu. A njemu služi samo onaj, tko je počeo s osobnim poštenjem, nastavio s dubokim i nepokolebljivim nacionalnim osvjedočenjem, a svršio s neograničenom požrtvovnošću. 


To je tek potpun čovjek,potpun Hrvat i zato potpun nacionalist. Ništa se drugo od njega ne traži. Osobno pošteni, nacionalno osvjedočeni i istinski požrtvovni ljudi rodoljubi su par excellence. Samo oni čine usluge Državi i narodu, samo oni ih mogu spasiti. Tko god nacionalizam drugačije shvaća, krivo ga shvaća. Tko drugojačijim prikazuje hrvatski nacionalizam, kleveće ga. Mi nismo slavoserbi, ali isto tako nismo ni Internacionalci. 
Mi smo Hrvati. Naše želje i naši zahtjevi počinju i prestaju s Hrvatskom, integralnom, slobodnom i samo našom Nezavisnom Državom Hrvatskom. 
 
Najgori oblik ubijanja i uništenja jedne nacije jest zaborav.

Zapamtite: 

„Narod koji zaboravi svoju prošlost nema budućnosti. Narod koji zaboravi svoje brnaitelje i sam će biti zaboravljen“ i to se već duže vrijeme oko nas zbiva.
Mnogi se od njih i njihovih neće složiti sa ovim mojim promišljanjima i stavovima  I stoga, Poruka onima koji mene osobno ne vole i kojima smetaju moji stavovi i promišljanja.

Nemoj da te zbunjuju razlike između moje osobnosti i moga stava. Moja osobnost je ono tko sam ja, a moj stav uvelike ovisi o tome tko si ti.

Zato ću ti reći tko sam ja, "Ja sam HRVAT, unuk HRVATA, sin HRVATA i otac HRVATA, dio sam tisućljetne loze ratnika čuvara HRVATSKE i HRVATA , uz mene je svemogući Bog, a njegova ruka vodi moj put. Ne tražim tuđe samo branim svoje i u tome leži moja snaga.
„ U Mislima Domovina, U Srcu Odanost, U Desnici Snaga „

ZA DOM SPREMNI !

                    Mario Maks Slaviček
KOORDINATOR POKRETA „U S T A N I C I“
                      www.ustanici.org

Nema komentara:

Objavi komentar