utorak, 20. siječnja 2015.

Hrvatska Basna...


Priča za mog sina....

O Ovcama, vukovima i psima koje ćeš sretati kroz život,

Davide, sine moj, ime moje, mojih predaka i potomaka. Poslušaj riječi oca svojega i oca njegova riječi naših praotaca.....

Izreka kazuje " Homo homini lupus" ili "Čovjek je čovjeku Vuk" i to ćeš naučiti ponajprije od onih roda svojega, budi mudar i prepoznaj takove, ogradi se od njih i drži ih podalje...

Poslušaj Oca svojega i priču što ću ti kazivati, neka ti ona bude smjernca i vodilja u džungli života u kojoj sluge zla vrebaju. Postoje sine moj tri vrste ljudi na ovome svijetu, možeš ih usporediti sa ovcama, vukovima i psima ovčarima (čuvarima). Svatko sam odlučuje što će u životu postati i biti. Reči ću ti osvma ponešto kako bi se znao ravnati....

Ovce su nesamostalne blage,plašljive i pasivne nisu u stanju brinuti za sebe i svoje, takvim ih učini Bog. Vukovi agresivni,zli i krvoločni mogu loviti sami i u čoporu. Brinu samo za svoje i sebe. U njihovom klanovima postoje tri grupacije, alfe, bete i game. Alfe vode čopor i odlučuju, bete su najopasnije, one gledaju srušiti alfe i preuzeti njihovo mjesto. Game su uvijek na začelju i robuju i alfama i betama a same nikada neće postati ni bete ni alfe. I psi čuvari su nekada bili vukovima znaj to sine moj zato su i najbolja obrana od njih. No psi su svoju slobodu žrtvovali služenju ljudskome rodu, i to ne za komad kosti kako neki tvrde. Već su Božjom voljom poslani služiti onome kojeg je Bog stvorio po svome liku... čovjeku. I na kraju su tu sine psi, psi ovčari (čuvari). I oni poput vukova čuvaju svoj čopor, no biraju predvodnika po sposobnosti i žrtvi koju podnosi za svoje, ne napadaju krvoločno niti bez razloga osim ako to od njih zahtjeva On i njegov lik čovjek. Nikada neće napasti slabije, manje od sebe i nemoćne te se u tome se razlikuju od Vuka. Uvijek će stati u zaštitu slabijeg, uvijek će se postaviti između vukova i ovaca, ma koliko god vukova bilo.

Zato sine moj, krvi moja...

Nemoj birati životni put u kojem ćeš biti ovca, da ti vukovi kolju stado a ti nemoćno gledaš i čekaš svoj red. Ni u kojem slučaju ne smiješ postati krvoločnim vukom, napadati nemoćne i slabe zato što od tebe traže oni iznad tebe koji su alfe.Nikada to ne čini jer to je prema tvorcu tvome grijeh i sramota.

Tebe.... sine moj, suzo moja savjetujem, tebe sam sine stvorio i odgojio kako bi postao vjernim čuvarom, poput psa odanim, samostalnim i snažnim kako bi ti mogao biti zaštitnikom slabih i nemoćnih. zaštitnikom sebe, svojih i svojega. Tvoje je poslanje na ovome svijetu osposobiti se kako bi uvijek mogao stati između vukova i ovaca, braniti slabije i nemoćne, dobre od zlih i to po cijenu vlastita života. To ti je od mene predana zadaća i poslanje koje sam ja dobio od Boga. Ti sine moj pripadaš lozi Čuvara, Čuvara božjih vrijednosti od kojih je najveća čovjek. Ti sine moj, krvi moja pripadaš i to nikada nemoj zaboraviti jednoj rijetkoj lozi, lozi čuvara Hrvatske i Hrvata.

Ti si sine moj poput tvoga oca, tvojih djedova, pradjedova i svih naših pređa...ti si:

"Unuk Hrvata, Sin Hrvata i Otac Hrvata, dio si tisućljetne loze ratnika čuvara, Hrvatske i Hrvata uz tebe je svemogući Bog, i njegova ruka vodi tvoj put i tvoj mač. Ne tražiš tuđe, samo braniš svoje i u tome leži tvoja snaga. Vjera, Ljubav i Domovina našoj su duši hrana."

Neka ti za navijeke to bude znamen sine moj, kao i tvojim potomcima. Neka Vam svima bude:

" U Mislima Domovina, U Srcu Odanost, U Desnici Snaga "

Tvoj otac....

Mario Maks Slaviček



Nema komentara:

Objavi komentar