petak, 15. svibnja 2015.

Ja sam ustajem, mi ustajemo za svoje zato smo Ustaše ?


U ovoj napaćenoj nazovi demokratskoj i nazovi Hrvatskoj državi, sve smiješ kritizirati i o svemu govoriti ali o drugovima iz komiteta, protiv Partizana,Četnika neokomunista, pedera,lezbi i ostalih ne. Čim se o njima kazuje, piše i priča odmah si etiketiran Ustašom, komuniciraju psovkama uvredama povijesnim prikazima iz Titinih čitanki ne uvažavajući argumente druge strane, strane koja je 70 godina bila podtlačena od njih samih i njihovih mentora.



Borba protiv  JNA i Četnika u Bijeom Brdu Bosanska Posavina
Onih čiju ideologiju podržavaju, ne uvažavaju skrivanu istinu o narodu i povijesti Hrvatskoga naroda kojem pripadaju. Kome onda takvi ljudi pripadaju ako se zovu Hrvatima, pišu se Hrvatima ali su protiv svega što je hrvatsko? Pljuju li Amerikanci, po vladama i predsjednicima koji su vodili ratove u vijetnamu, koreji, Iiaku i drugdje? Pljuju li Britanci koji su kolonizirali više od pola svijeta, silom, genocidom i kulturcidom? Pljuju li Nizozemci, Francuzi.... pljuje li itko po svome? Ne, ne slažu se ali ne negiraju svoju povijest i ne stide, ne odriču je se ma kakova god ona bila. Zašto se "Hrvati" stide Pavelića i NDH a ne stide Tita i njegovih tzv. "antifašista" koji su 70 godina ubijali Hrvate ? Stide se Pavelića i NDH zato što je bio sa silama osovine i surađivao sa njima i svim manama sustava i svjetskog poretka toga vremena.Tog tadašnjeg Wermacht sustava? Pa ako ćemo tako suditi Englezi, Amerikanci, Nizozemci, Francuzi su više od 500 godina vršili genocid, kulturocid i rasizam nad crnicma dok su imali robovlasnički sustav. Pobili milijune Indijaca, Indijanaca i Afrikaca i drugih naroda tijekom svojih ekspanzija i kolonizacije a nitko ih se danas ne usudi nazivati genocidnima ili fašistoidnim.

Da li se itko od onih koji Pavelića, ustaški pokret, mene ili Vas koji ste politički Hrvat i koji to
Prva slika što smo branli, druga odmor U Zadarskom Zaleđu
  svoje hrvatstvo ističete prozivaju i stide što su danas saveznici sa takvim nacijam, režimima i državama koje sam pobrojao? Ne, jer je takav svjetski poredak ,povijest pišu pobjednici onako kako žele. No kad smo kod naziva i obilježja fašizma, znadete svi da je pruće uvezano zajedno u snop simbol fašizma zar ne? E sad nakon toga otiđite i nađite sliku spomenika američkog predsjednika Abrahama Lincolna i pogledajte kakav simbol ima na pročelju stolice na kojoj sjedi. Isti onakav kakav je imao Mussolini. Što to onda znači ?Pametnome dosta. Drago mi je kada me napadaju oni koji me drže kako sam Ustaša jer želim razotkirit laži i obmane jendog dijela naše Hrvatske povijesti i prošlosti. Drago mi je što me napadaju iz svih smjerova tzv. "Antifašisti" i neokomunisti za čijeg vladanja je moj narod protjerivan, ubijan i zatvaran, Narod moj Vaš, naš Hrvatski. Mnogi koji se nazivaju Hrvatima, imaju Hrvatske dokumente i državljanstvo poistovjećuju Jugo-komunizam sa antifašizmom što nije niti slično, antifašizam u engleza, francuza, amerikanaca i onoga u Hrvata ne može se poistovjetiti. Tzv. Antifašizam u Hrvatskoj je uništavao Hrvatsku državotvornost i narod, nije stvarao i njegovao Hrvatsku i hrvatstvo već bio u službi projekta SANU i velikosrpstva pod zvijezdom petokrakom. Što ze dokazalo i 90-tih kad su nas zvijezda i kokarda opet pokušale porobiti, uništiti i spriječiti u stvaranju Hrvatske države, uz svekoliko pomoć interesa svjetskih silnica na čijem su čelu zemlje kolonizatori, robovlasnici i tlačitelji  kroz povijest.

Rat se vodio, a kad nije obučavali smo se za pobjedu
Silnice i države  kojima vladaju unuci onih koje čije su pradjedove naši vojari i konjanici pobjeđivali služeći, nažalost i ratujući za tuđinske interese. Vodili smo bitke u tuđim ratovima, ratovima koje su oni za koje smo ratovali izgubili poput Austro-ugarske, Napoleona i drugih i sada zbog toga snosimo posljedice. Trpimo odmazdu  od unuka, praunuka onih koje su naši preci u bitkama pobjeđivali. U čemu je razlika danas u odnosu Europske unije i Nato-a i Hrvatske i ondašnjih sila Osovine i Hrvatske? Zašto smo danas saveznici EU.ropske unije, europske unije koja je protiv antifašizma kakav je bio u SRH i SFRJ? Zato jer je takav svjetski poredak ,pa se tako mora zar ne? E valja onda shvatiti kako je i dr. Pavelić tada morao tako da bi Hrvati imali Hrvatsku, kao što je dr.Tuđman svojevremeno morao kako  bismo imali modernu Hrvatsku. Puno je tu stvari pod moranje učinjeno, a premalo za interese Hrvatske i Hrvata. Vrijeme će pokazati koliko su ove moje riječi istina. Stoga rekoh svoje,  a ovaj će tekst pronijeti moja promišljanja o onima koji ne poznaju povijest vlastitog naroda i svojih predaka. Ne mogu imati drugačiju budućnost Hrvati nego kao posvađani i podijeljeni biti sluge tuđincu. Pravi će Hrvat boriti se sa crnim vragom da bi se hrvatska zvala Hrvatskom i bila Hrvatskom za Hrvate. Umirat će  kako bi se vijorio Hrvatski stijeg. Stijeg kojeg nikada nisu porobili strani osvajači ni mačem ni politikom već domaći podložnici i izdajice...Piše to i u knjigama i na kamenu.Ja nisam fašist,niti nacist niti su to bili naši preci, mi smo poput njih rodoljubi koji vole svoju zemlju i svoj narod. Hrvati  kojima je ispred svega Hrvatska...to je ugrađeno u naše gene, naše kosti i naše vene. A vi koji se ne vidite kao takvi, može mi Vas biti samo žao.

Sudili su našim Generalima bili smo uz njih i branili njihovu čast
Zbog takovog Vašeg promišljanja i navrat nanos ulaska u EU.ropsku Uniju vratit ćemo se u 1918. jer kad se izbrišu međunacionalne granice zaživjet će SANU 1 i SANU 2 velikosrpski projekti i četnici će nam se legalno šetati Hrvatskom, da  šetati već se šetaju, da šetaju većsu  u vlasti i vladaju...samo će ubuduće biti pod šubarom i kokardom, legalno i legitimno. Oni svoje odrađuju, povijest  svoju čuvaju i na to ne daju. "Naši" političari poltronski ukidaju hrvatska obilježja, dokidaju i zabranjuju spomenike naših djedova koji su se protiv četnika i komunista borili. Tko će kad se to bude zbivalo biti nacionalna snaga? Komunisti, demokrati, liberali i slični. Neće nego Hrvatski nacionalisti, odgajani i njegovani Hrvatski  boreći se za Hrvatsku po duhu predaka od stoljeća sedmog do 1941 a mi njihovi unucu koji smo tu bitku nastavili 1991. Tko će stati opet pred antihrvastke horde sa istoka,  antihrvatske horde unutar hrvatske i sa drugih strana svijeta, tko? Samo oni koji su ZA DOM SPREMNI !

Vama mogu . koji ne držite i ne dijelite moje stavove, svjetonazor i promišljanja koji ste bliži nauku obitelji Zidara nego obitelji Tesara, oni koji prate i znaju, znat će na što se misli za one koji neznaju nenka me pitaju koji su koji,Vama mogu poručiti samo ovo:

PUKNI MUNJO, UDRI GROME PO NJIHOVU GNIJEZDU PA RASKOLI KOKARDU I ZVIJEZDU, MENI JE SVETO ONO SLOVO ŠTO GA ANTE  ZA MOG DIDU  SKOVO !

Ne moram U nositi na čelu, nosim ga U srcu, no kad Vi antihrvati
vješate i nosite zvijezde zašto ja ne bih smio meni sveto slovo?

To je moja poruka za drugove iz Komiteta i Antifu, četnike i njihov podmladak ponosan sam na U slovo i kapu naših djedova. Kad vi možete u mojoj Hrvatskoj koju sam krvlju branio od Vaše zvijezde i kokarde slagat i slavit Jugoslovenska i Komunistička obilježja koja su ubijala moj Hrvatski narod mogu i ja veličati svoja, ja sam u ovoj zemlji zaslužniji nego Vi drugovi. Jer sam je krvlju da bi slobodna bila natopio poput mojih subranitelja. I  stoga , imam na to pravo jer sam poput mojih predaka bio i ostao ZA DOM SPREMAN !







I ne, nije ovo govor mržnje gospodo-drugovi, ovo je govor ljubavi prema svome, svome narodu, povijesti i Domovini.

" U Mislima Domovina U Srcu Odanost, U Desnici Snaga "

U ime H.V. R ČUVARI DOMOVINE-Pokret USTANICI


                                 Mario Maks Slaviček

Nema komentara:

Objavi komentar