četvrtak, 18. kolovoza 2016.

MIŠLJU,PEROM, RIJEČJU I DJELOM....


Hrvatice i Hrvati....
Hvaljen Isus,Marija i Josip...

NA ZNANJE I RAVNANJE SVIMA KOJI ME PROZIVAJU KAKO MOJE KANDIDIRANJE ZA HRVATSKI DRŽAVNI SABOR RAZBIJA GLASOVE HRVATA....

Nije mi namjera praznim riječima skupljati glasove. Ako ljudi,hrvatski narod,birači drže do onoga što mislim,govorim,pišem i činim dat će mi svoj glas, ako ne opet dobro, do naroda je, ponajprije do Hrvata je....No kao i uvijek želim samo argumentima raščlaniti stvari.
Vama članovima HDZ-a za razliku od Vaše stranke čestitam na dosljednosti i domoljublju jer čvrsto branite boje HDZ-a čak i onda kad i sami poput mene vidite kako griješe i vode Vas i sve nas u krivom smjeru.Baš kako to čine mnogi hrvati pravaši zavedeni i povedeni onima koji rastaču hrvatsko Pravaško biće i biračko tijelo kako bi ostvarili vlastite ambicije. Kad bi barem ti i takvi tako čvrsto i dosljedno zastupali svoja obećanja i Vaše stavove onda Vi i ja ne bismo raspravljali danas o politici,strankama i svemu tome...

Blagoslovljeni bili budimo zajedno BOGU VJERNI i ZA DOM SPREMNI ! Vi vjerujem jeste no oni koje i čiju politiku štite,čuvate i branite nažalost nisu....Jer da jesu ja bih u miru uživao u bogom danoj,uspješnoj ,bogatoj domovini sa svojom obitelji ne baveći se političkim poslom.
No nažalost njihovi propusti sile mene osobno kao i mnoge druge domoljube nastaviti gdje sam stao nakon što sam uz mnoge hrvatske sinove i kćeri oslobodivši Hrvatsku od velikosrpske agresije poredao Hrvatsku u ruke tom istom HDZ-u a on pak SDP-u ....I što te obje stranke od te naše Domovine Hrvatske učiniše?

Što učiniše i crveni i plavi drugovi iz komiteta braćo i sestre Hrvatice i Hrvati? Učiniše to da mi četnici stoluju u Hrvatskom Državnom Saboru život moj i Vaš svojim utjecajem kroje, Komunisti uništavaju sve što meni i mnogima od Vas je sveto-Prijatelji i njihove obitelj moraju trbuhom za kruhom u tuđinu..Jesam li ja tomu kriv i za to odgovoran ili baš upravo taj Vaš i naš HDZ i taj njihov SDP?

Pitam Vas kao domoljube poštovana braćo i sestre po krvi i vjeri hrvatskoj....

I zato sam U ime našeg Hrvatskog Vojničkog Reda ČUVARI DOMOVINE prihvatio  kandidaturu za predstojeće izbore kao NESTRANAČKI KANDIDAT na listi koalicije radnog naziva POMAK koju sačinjavaju HSP-HČSP-Obiteljska Stranka-ABH za 3. Izbornu jedinicu. Mnoštvo je razloga zašto smo donijeli takvu odluku, prije svega jer su nositelji Pravaške, Obiteljske i Braniteljske stranke nama bliskog svjetonazora.

Slijedeći razlog je što nisam želio stvaranjem naše samostalne liste poput nekih razbijati pravaške
glasove . Pravaštvo je temelj hrvatskog državotvornog bića, no nažalost mnogi su stranački prvaci pravaških stranaka svojim neprimjerenim ponašanjem, nedoličnog za nekoga tko za se drži kako je pravaš, prije svega prema vlastitom članstvu, pravaše i pravaštvo podijelili, usitnili i posvađali ali i udaljili od vlastitih pravaških stranaka, no vjerujem ne i od pravaškog nauka Oca domovine dr. Ante Starčevića, nauka kojeg i sam nastojim njegovati i provoditi.

Drugi su pak zbog toga ponašanja otišli iz jedne pravaške stranke te stvorili nove ili druge stranke pravaškoga naziva i predznaka, stvarajući tako,ponajprije zbog svojih osobnih interesa,ambicija i aspiracija stanje međusobne nesnošljivosti,netolerancije i sukoba. Zbog svega navedenog crveno-plavi drugovi iz Komiteta uspijevaju iskoristiti tu podijeljenost na štetu kako birača pravaške provijencije ali i na štetu Hrvatske u cjelini.

Osobno nisam htio biti jedan od onih koji razbija pravaško biće i biračko tijelo, već ću pokušati svojim djelovanjem kao Hrvat,Pravaš i Domoljub tražiti u svim pravašima, u svim Hrvaticama i Hrvatima ono što nas veže i spaja a ne što nas razjedinjuje i razdvaja. To je prije svega ljubav prema Domovini Hrvatskoj i nauku Oca Domovine, stoga sam prihvatio biti nezavisni kandidat liste POMAK koju kako rekoh čine HSP-HČSP-Obiteljska Stranka i ABH

Kako se osobno i sam ne slažem sa načinom vođenja pravaške politike pojedinih pravaških stranaka, ponajprije njihovih prvaka spreman sam, ostajući dosljedan sebi, kao nezavisni kandidat učiniti sve kako bismo prije svega sve Vas koji živite, dišete i promišljate pravaški okupili oko same izvorne ideje pravaštva,oko nauka Oca Domovine, i u tom duhu svojim zalaganjem kao vojnik,pripadnik Hrvatskog Vojničkog reda Čuvari Domovine želim vratiti pravaštvu kredibilitet i onu političku snagu koja je bila stožerni oslonac okupljanja Hrvatica i Hrvata u najtežim vremenima hrvatske državotvornosti.

Nas je Hrvata premalo da bismo se mrzili,dijelili i razjedinjavali.

Izreka kaže: "Političari narodu obećavaju , vojnici se narodu obvezuju". Stoga, kako sam prije svega vojnik, koji je eto kako bi i dalje branio interese Hrvatske i Hrvatskog naroda mora koristiti politiku kao sredstvo,alat,oruđe a ako hoćete i oružje za obranu tih interesa.Zato se ovim obraćanjem Vama, OBVEZUJEM i PRISEŽEM kako ću sukladno svojim sposobnostima, umijeću i znanju dajući najbolje od sebe biti na korist jedinoj nam Domovini Hrvatskoj i svima Vama koji ste BOGU VJERNI - ZA DOM SPREMNI !
Tako mi Bog pomogao !
                                       Pogledajte link u kojem je na snazi cenzura i spriječavanje slobode govora

Blagoslovljeni bili svi Vi i Vaši bližnji hrvatski moj narode, budite BOGU VJERNI - ZA DOM SPREMNI i zajedno promijenimo, zajedno Pomak-nimo stvari s mrtve točke....
Dopustite mi kao hrvatskom vojniku i hrvatskom branitelju prisegnuti i obvezati Vam se riječima:

Ja sam Vaš glas - Vi ste moja snaga !

U ime Hrvatskog  Vojničkog Reda
         ČUVARI DOMOVINE
          Mario Maks Slaviček


Nema komentara:

Objavi komentar