petak, 14. listopada 2016.

PORUKA SLOBODNIM ZIDARIMA I NJIHOVIM HRVATSKIM SLUGAMA

PORUKA SLOBODNIM ZIDARIMA I NJIHOVIM HRVATSKIM SLUGAMA

Poruka Slobodnim Zidarima, Masonima koji su duboko ukorijenjeni u u politiku i vlast Hrvatske države, ne od jučer, ne od domovinskog obrambenog rata, već od ranije iz vremena svih takozvanih Jugoslavija a i prije.

Znadem i naučio sam, razotkrio tko ste, što ste i pod kojim se skrivate organizacijama. Tko su Vam poslušnici,podobnici iz naše hrvatske loze izdajnici. Stvorili ste u prošlosti sve režime u kojima ste negirali i Boga, stvorili ste nacizam,fašizam ali i komunizam kako biste potamanili sve one koji se drže štovanja i vjerovanja u Boga.

Kolonizirali ste, ubijali,uništavali i porobljavali,izdavali ste i ubijali naše kraljeve,naše velikane. I kad je sve to uz Božju pomoć pobijeđeno i kad je sve to onaj narod poput nas hrvata koji vjeruje, nadišao, tada ste se okrenuli novovremenim metodama udruživanja u raznorazne organizacije pod krinkom "pomaganja" i kupovanja materijalnim dobrima, kupovanju i ucjenjivanju onih slaba duha i bez čvrste vjere a sve to pod krinkom takozvanog Humanizma.

Taj i takav humanizam sa svojim novovremenim nametnutim vrijednostima multi-kulti, međureligijski, rodno-genderski orijentiran za cilj i svrhu ima udaljiti moj hrvatski narod od Boga,vjere i domoljublja. No badava Vam bilo svih vaših pokušaja nasrtaja na moj narod. svi ti Vaši pokušaji nametanja kroz povijest raznih -izama od Marksizma,Komunizma i današnjeg tzv. Humanizma, neće uspjeti pobijediti ono što su nam u genima ostavili naši preci, vjeru u Boga.

Istina nema nas puno ali dragi Bog nas okuplja i čuva taman toliko koliko nas treba kako nas Vi i Vaša nastojanja U našoj hrvatskoj ne bi mogla i uspjela zatrti. Badava Vam trud, objede, lažne mesije, kvazi povjesničari koji svakodnevno lažno svjedoče o nama samima i našoj povijesti. Badava Vam jer ste previdjeli kako smo mi hrvati smo Antimurale Christianitatis, Zid Kršćanstva.

Stoga kao što rekoh na početku, poučen načelima Pravaškoga nauka kao Čuvar Domovine sa svojom braćom i sestrama u Kristu i krvi hrvatskoj držim stražu na tom zidu, borim se i borit ću se obraniti ga, baš kako su to činili i moji preci. Zašto znam kako me ne možete pobijediti? Jer nikada nisam u toj bitci sam, iako mogu biti usamljen, nisam sam jer je uz mene Bog. 

Nećete uspjeti nadvladati nas hrvate, baš kao što niste mogli ni ranije u povijesti iako smo gubili bitke koje ste nam nametali, nikada niste dobili taj rat. Niste i nećete ma koliko nastojali potkupljivati,uništavati, sotonizirati moj narod i njegovu povijest.


Nećete uspjeti zato što MI HRVATI PRIPADAMO OBITELJI TESARA, A NE ZIDARA...Neće Vam uspjeti jer ima nas koji smo odnavijeke  BOGU VJERNI - ZA DOM SPREMNI !

Nema komentara:

Objavi komentar