ponedjeljak, 13. kolovoza 2018.

MOJE DOMOLJUBNO ZANOVIJETNJE...KAKO JE "PESMA" IZGURALA PJESMU


MOJE DOMOLJUBNO ZANOVIJETNJE...

Neprijatelja koji nam je `90-tih svojom politikom i sljedbenicima napao na dom, koji nas je tjerao sa ognjišta,koji nas je pljačkao,porobljavao, uništavao nam i rod i dom nazivali smo agresorom. Kako onda danas nazvati neprijatelje koji u liku SDP-a i HDZ-a sa kroz svoje stranke i politike te dužnosnike čine isto sa svojim satelitima samo eto,trenutno bez oružja u rukama? Neprijatelju koji nam je devedesetih kroz svoju politiku činio zlo smo se oduprijeli odmah,ove današnje se plaća za ono što nam čine...Što reći onda o nama i današnjim generacijama. Čovjek kad je ugrožen ima dvije opcije pobjeći ili boriti se, to mu određuje budućnost i opstanak. Mi smo se, neki od nas, ne mnogi onomad 90-tih odlučili boriti, današnje generacije su odlučile ne boriti se, nego pobjeći...I zato je kako je.Zamjerili Vi meni ili ne ali to je opis stanja stvari...

O “PESMI” i PJESMI  na koncertima Momčila Bajagića Bajage

Postoje oni koji su izabrani od naroda a napose i od velikog broja hrvatskih branitelja i njihovih obitelji, izabrani ljudi koji sjede u vlasti grada Varaždina i odlučuju što će se zbivati u hrvatskim gradovima i općinama,  bilo u kulturi ,bilo u politici bilo u svakodnevnom životu. Nisam čuo njihovo negodovanje glede gostovanja Momčila Bajagića Bajage tu u Varaždinu gradu,baroka i kulture. Ne vidim kulturnu naobrazbu i uzdizanje dok razinu Beogradske čaršije na ekavici već godinama rastežu koje kakve grupe i pjevači vrijeđajući i silujući kulturu baroknog grada, na Šapancirfestu koji već odavno po  mišljenju puka nije ono što je bio ili trebao biti.  

Postoje pjevači “sa ovih postora” kako se sami vole nazivati  koji su podržavali svojim angažmanom  agresiju na Hrvatsku i po meni oni ne bi trebali biti dobrodošli u Hrvatsku. No ti Vaši izabranici, vlastodršci koje ste izabrali vlastitim izborom većine. Ti ljudi su odlučili i odobrili neka Bajaga ili neko treći sa beogradske ćaršije u hrvatskim gradovima  “peva” i šriri “kulturu” , sutra će možda ti isti odlučiti kako će deklarirani i priznati četnički vojvoda Bora Ćorba pjevati...Mnogi koji sada ovdje u Hrvatskim gradovima negoduju ( s pravom) to zaboravljaju, jer su si sami te i takve ljude izabarali na mjesta odlučivanja...Mnogih djeca slušaju cajke i raznorazne Bajage. Mece ,Cece  jer ih škola a bome niti nisu roditelji djecu odgojili i poučili što je dobro a što nije, o ukusima se ne raspravlja no nacionalnoj svijesti treba. Ili je imaš ili nemaš ili ti je usađena od oca i majke i naorda kojem pripadaš ili nije pa djeca biraju po vokaciji mase, hira i “đira” kako bi se uklopili u društvo. A društvu svjesno i savjesno određene strukture kroz medije i koncerte nameću beogradsku ćaršiju i njen melos. Ja ne pijem Karlovačko jer ga je Bajaga  zajedno sa onom “našom”  Jelenom Rozgom promovirao. Mnogi piju Karlovačko i to ima ne smeta, još veći broj sluša Rozgu koja isto tako dovlači melos beogradske ćaršije i jugonostalgije ali to se ne “pika” Licemjerju “ Hrvata” i “Hrvatina” nikad kraja. 

Borili smo se za demokraciju, za slobodu izbora, govora itd. nismo li? Demokracija je odlučila. Pametnom jasno, nije li? Ne slušam Bajagu, nikad nisam jer mi njegov glazbeni stil ne leži a ekavica mi evocira ružne uspomene...Ne sviđa mi se što se zbiva..No to se riješava pitanjem raznoraznim inspekcijama kojih ima more u Hrvatskoj a moje pitanje njima i gradu Varaždinu glasi “ Ima li i je li Momčilo Bajagić-Bajaga  i njegov bend zatražio radnu dozvolu da kao stranac radi  i zarađuje pjevanjem u RH?  Koliko je Bajaga i njegov bend platio radnu dozvolu za pjevati u VŽ,  i ima li ju opće ili mu ne treba jer eto, netko mu je dao Putovnicu i koliko će poreza na dobit platiti Hrvastkoj na zaradu u Varaždinu...To pitajte mnogi od Vas koji ste podržali one koji su Bajagu i slične doveli i dovode, ne budite licemjerni. Uzrok,. a ne posljedica su problem...Svako Vam dobro želim blagoslovljeni bili...

GLEDE M.P Thompsona i ARENE

Svojevremeno sam u raspravama kazao ondašnjem menadžeru ali i predlagao M.P Thompsonu a kažem i sada: THOMPSONU NIJE MJESTO PJEVATI U PULSKOJ  ARENI. E sad će svi na mene drvlje i kamenje, neka...To će učiniti oni koji je ne znaju, ne razumiju ne vjeruju. Naime, Thompson ima mogućnost i u ovom slučaju biti boljim čovjekomk od mnogih svojih kolega koji su tamo pjevali. Može istinom i bez spina biti većim pred Bogom i narodom,od svih onih koji tamo vole pjevati i koji su tamo pjevali...Kako? Lijepo. Činjenica je povijesna kako su U Areni su ubijani moja ali Thompsonova braće i sestre u Kristu,kako su u toj i takvim Arenama ubijani, mučeni i bacani zvijerima Kršćani, Isusovi sljedbenici nisu li? Je li  vjerniku kršćanu,katoliku mjesto pjevati na mjestu gdje su mu ubijani,mučeni, bacani zvjerima braća i sestre Isusovi sljedbenici. Svakako NIJE,  ako je kršćanin, ako je vjernik,  a jest, tvrdi. Dakle vrlo se jednostavno se “pila okrene naopako”  i kaže: " Ja M.P.T ne želim pjevati u Areni jer sam kršćan,katolik, jer ne želim pjevati nad krvi i kostima moje,mućene, ubijane  braće i sestara, Kristovih sljedbenika koji su tamo ubijani i mučeni i bacani zvijerima. Tamo na tom stoljetnom stratištu kršćana koje je danas spomenik jednoj civilizaciji, pjevaju oni koji u Boga Izraela ne vjeruju, ne drže se načela kršćanske-katoličke  vjere i hrvatske uljudbe i točka...A Vi svi ostali prije nego me napadnete ,dobro razmislite što sam Vam želio nautuknuti i reći.... Svako Vam dobro želim blagoslovljeni bili... 

BOGU VJERNI-ZA DOM SPREMNI!

Čovjeku možete uzeti sve, materijalno, možete ga  porobiti,zarobiti no niste ga porazili niti pobijedili dokle god ima svoju kulturu, svoj, jezik, pismo…svoju pjesmu”

“ U Mislima Domovina, U Srcu Odanost, U Desnici Snaga”

U ime
Hrvatskog Vojničkog Reda
ČUVARI DOMOVINE
Mario Maks  Slaviček

Nema komentara:

Objavi komentar