subota, 21. rujna 2013.

Moja poruka HDZ-ovim dužnosnicima...



Da ne bude samo Maks rekao...
U dobroj namjeri i kao ogorčeni razočarani  Domoljub pokušao sam postaviti pitanje "novom" HDZ-u koji tvrdi da oko sebe okuplja domoljubnu opciju sa ciljem svrgavanja SDP-a što načelno smatram dobrim. No kao i svaki domoljub imam neke dvojbe  o tome što će biti kad se opet  zamjene dvije mijene partitokratskog sustava? Ono što mene  kao većinu hrvatske javnosti zanima hoće li biti promjena na bolje? Jer da ne zaboravimo u EU parlamentu sjede naši predstavnici u istom klubu i pušu u istu trubu, slično kao i kod nas doma kad su oni u pitanju, no kad su u pitanju interesi nacije, napredak, ekonomija, posao, boljitak i jedni i drugi vrijeme troše na jalove rasprave i okrivljavanje jedni drugih u Saboru. Stoga Vam kao najjvečoj     reklo bi se  državotvornoj i domoljubnoj  stranci za kakvu se predstavljate  a po meni i najjodgovornijoj za sve ovo stanje postavljam slijedeća pitanja u ovoj svojoj poruci koju sam Vam poslao i snimio slikopis:


VAŽNO ! Video zapis (KLIKNITE NA LINK)



A onda se dogodilo ovo...blokiran odjednom od FB-a hehehehe :-), vrlo zanimljivo zar ne?  Moje dvojbe  kao i dvojbe mnogima koji drže do ove zemlje i nacije nisu produkt medijskih manipulacija, nisu produkt želje za dodvoravanjem nekoj političkoj opciji, niti su posljedica  osobnih ili političkih animoziteta one su jednostavno posljedica analiziranja postupaka najveće Hrvatske političke opcije na političkoj sceni, kao i postupaka njenih bivših i sadašnjih dužnosnika.

Koliko me sjećanje služi nakon domovinskog rata HDZ je bio duže vladajuća garnitura nego SDP i to je činjenica, da je HDZ obećao riješti i procesuirati pljačku i privatizaciju nakon izbornog poraza 2000-te godine jest, da li je to učinio. ? Nije. Isto to je obećavao i SDP tijekom svoje predizborne kampanje, da li je to učinio? Nije.

Što nam to govori? U Hrvatskom više partitokratskom a manje demokratskom društvu smjenjuju se dvije političke opcije nastale osamostaljenjem hrvatske, a u kojima su se uhljebili mnogi koji su i u ranijem sustavu bili vlast ili pri vlasti ili pak njihova djeca, unuci i sl...

Vox populi
Kako mi je 40 godina od kojih sam polovinu potrošio  boreći se i čuvajući Ustav, Državu i Naciju dajem si za pravo, da nakon toga imam prava postaviti ovakova pitanja i analize. Posebice s toga što obični hrvatski puk bez obzira tko od te dvije opcije sa satelitima biva na vlasti živi sve teže i gore. Nema posla, nema investicija, nema napretka, nema boljitka. Jednom riječju nema ništa od onih preizbornih obećanja koje nam "prodajete" i jedni i drugi dok ne zasjednete u fotelje. A kad zasjednete ne činiti promjene nego se međusobno prepucavate u saboru tako da nam  ličite na najlošije epizode Monty Paytona.  I za to u prosjeku primate 35 000 -  40 000 kuna mjesečno !?! Dok radnici, seljaci , ribari i poduzetnici  ne mogu živjeti od znoja ruku svojih.

Reče predsjednik Tuđman svojevremeno...

Jeste li uopće u stanju pokrenuti PROMJENE ?

Ako jeste što možemo mi mali obični ljudi učiniti da Vam pomognemo da to bude što prije?

Ako niste u stanju što možemo učiniti da  budete ?

Ova pitanja postavljam i jednima i drugima koij imate predstavnike i stranačko-partijske poslušnike u liku  saborskih zastupnika, koji se  uglavnom ponašaju kao da su privremeno izmješteni iz svoje stranke na privremeni rad u sabor ili vladu.

Bilo kako bilo da ne duljim želio bih da dođete ponovno  na vlast i budete bolji od svojih
prethodnika, želio bih da budete vlast za korist države, nacije i naroda a  ne stranke i strančarenja. 

Želim Vam da pobjedite na slijedećim izborima...znate zašto?

Jeste li za ili protiv? Odlučite se više...
Zato da ako budem u pravu da nećete ništa promjeniti mogu ovom puku (kojeg i jedni i drugi manipulirate)  kazati REKAO SAM Vam.

Volio bih da sam u svojim dvojbama i kritikama prema Vama u krivu, iskreno. Jer tada je šteta po moj narod i državu manja. No ako opet budem u pravu kao ranije, jao si ga nama ali i Vama.

Bog Vas sve blagoslovio....





"Nitko domovinu ne može voljeti više od onih koi su spremni dati život za nju."


Mario Maks Slaviček

Nema komentara:

Objavi komentar